dimecres, 5 de novembre del 2008

Bajon

Holas!!!

Vaya final de vacances! Porto tot el dia al llit i sense menjar res. Desde divendres que tinc l'estomac fet caldo i cada cop estic mes anemic.
Avui la Katha i el Jose han anat, amb una canoa a motor, a unes illes coralines a fer snorkel i passar la nit alli. Quina enveja!!!
Pero a mi 4 hores de canoa, sobar a la platja, i el tute de tornada se m'ha fet una muntanya, estan com estic ara. A mes, ahir ja vem intentar arribar els 3 a aquestes illes amb canoa de vela, pero el vent bufava en contra i vem haber de tornar. Desisto. Ja tinc ganes de tornar, la veritat...

Bueno, no tot es malo. Mireu com de rapid es pon el sol prop del ecuador. Entre les dues imatges hi ha nomes dos minuts de diferencia.


1 comentari:

pisukator ha dit...

Anims nen.
I tranquil que cuan tornis pots fer una cura estomacal a base de productes de la terra i birra autòctona, que si en prens prou no et cures però t'oblides de que et feia mal.
Fins aviat.